sreda, 26. november 2014

Moj prvi fixie Rog Professional 80'

Moj prvi Fixie.
Vedno je bila moja velika zhelja imeti Cinelli Paralaxa, vendar je zaradi nashih strogih pravil in dejstva, da si ga ne morem privoschiti napochil chas, da si ga izdelam sam. Tega sem se lotil tako, kot vsak otrok Vzhodnega dela Evrope, tam nekje na Balkanu in sicer tako, da sem izhajal iz Roga.

Po nakljuchju je pred chasom v delavnico pishel zmatran in dotrajan Rog Profesional iz zgodnjih 80 let. Imel je odtrgan prednji menjalnik, nosilec zadnjega je bil pochen, cel zadnji trikotnik prekrivljen. Imel je pa posebnost: Ovalne Oria Cevi, za katere smo kasneje izvedeli, da so bili izdelani samo 3 je taki okvirji.Izdelal ga je namrech Mojster Pavle.  Ker je bil ravno prave velikosti (60 cm) in se mi je nekako zasmilil, sem se ga odlochil predelati v chisto pravega fixija.
Zachel sem seveda z opremo. Odkupil sem dva rabljena Mavic obrocha, dvostenska in sprednje Chespel pesto na 32 lukenj. Dosedanje izkushnje so mi dale vedeti, da pri zadnjem pestu ni heca ali shparanja zato sem se odlochil za pesto Miche Primato Pista High Flange na  prav tako 32 lukenj. Vse nashteto so mi, vkljuchno z gonilnim lezhajem priskrbeli fantje iz Pici Bici na Celovshki 50, kjer mi je lezhaj Serviser Klemen tudi zmeril in prijazno zmontiral. Za gonilko sem se odlochil trenutno za Michejevo, nekoliko nizhjega razreda, spogledujem se pa z boljsho zamenjavo. Veriga je KMC SS silver. Pedala pa prav tako Miche.
Zobnishko razmerje sem zaradi estetskih razlogov ohranil manjshe in je 42-15. avno pravshnje za mestno kolo in marsikateri klanec. Po tem ko mi je Klemen Radoman iz ESC1107 prepletel in scentriral obroche je bil chas za montazho. Krmilni lezhaj je Rino Chrnega finisha, prav tako Sedezhna opora.


Krmilo je Chespell Pista. Med montazho sem doumel, kot sem zhe povedal, da je okvir zvit. To je zahtevalo masikatero uro prezhiveto z laserjem in libelo. Ker do bili vsi nosilci zviti ali polomljeni sem se odlochil da jih bom odstranil. Oba nosilca menjalnikov sem preprosto odrezal in popilil nekoliko tezhje je bilo z nosilci Shifterjev. Pri teh bi vsem, ki se podajajo na pot predelave svetoval, da jih odbrusijo pochasi in spremljajo kdaj se pokazhe medenina s katero so bili lotani. To je znak, da se je potrebno ustaviti in biti previden saj so cevi izjemno tanke.Ko mi je uspelo dosechi zadovoljiv rezultat sem zmontiral she gume. Tu sem se odlochil za Continentall Contact shirine 28 z zaschito proti predrtju, ker sem jim zaupal zhe iz popotovanja po Reziji. Gre sicer za nekoliko shirsho gumo mogoche ne toliko shportnega izgleda ampak visoke funkcionalnosti.

Za Finish oziroma barvo sem se odlochil za estetiko Cinelli Mash Paralaxa v negativu. Tako sem spraskal dotrajano barvo z okvirja, dokler nisem dosegel Mash Paralax vzorca.


 Kasneje sem celo kolo zaschitil s posebnim postopkom, ki omogocha da ostane zhelezo surovo in ne prerjavi. S podobnim postopkom sem zaschitil tudi notanjost okvirja. Vseprevechkrat pozabimo na notranjost cevi, kar kasneje pripelje do katastrofalnih rezultatov in prejavetji tankih cevi.

S kolesom sem naredil vech 100 kilometrov. Je vodljiv in hvalezhen sopotnik na poti. Odziven je v zavojih in dovolj td v vzponih. Je moj pravi mestni Rog Professional Paralax




Ni komentarjev:

Objavite komentar